Elektronická správa dokumentov

Systém elektronickej správy dokumentov integrovaný do platformy Lardi-Trans umožňuje nahradiť papierovú správu dokumentov pohodlnejšou elektronickou.

Optimalizujte svoje podnikanie pomocou systému elektronickej správy dokumentov od Lardi-Trans

Zvýšte efektivitu a urýchlite interakcie s partnermi

document_signing

Výhody elektronickej správy dokumentov

Okamžité podpisovanie

Okamžité podpisovanie

Okamžité podpisovanie a výmena dokumentov s kolegami a zmluvnými stranami

*Iba pre Ukrajinu

Neobmedzené úložisko

Neobmedzené úložisko

Platforma Lardi-Trans poskytuje bezpečné úložisko pre neobmedzený počet dokumentov

Prístup 24/7

Prístup 24/7

Prístup k dokumentom 24/7 odkiaľkoľvek na svete, kde je Internet

Šetrnosť k životnému prostrediu

Šetrnosť k životnému prostrediu

Nepotrebujete papier a spotrebný materiál, čo pomáha šetriť životné prostredie

Rýchlosť

Rýchlosť

Vyhľadávajte, odosielajte a podpisujte dokumenty okamžite

Ekonómia

Ekonómia

Nie je potrebné míňať peniaze na údržbu archívnej miestnosti, tlač dokumentov a ich odosielanie

Možnosti zdieľania dokumentov

Nákladné listy

Dohody-žiadanky

Akt vykonaných prác

Faktúry

ТТН/CMR

Akýkoľvek iný dokument/súbor