Elektronická správa dokumentov
Systém elektronickej správy dokumentov integrovaný do platformy Lardi-Trans umožňuje nahradiť papierovú správu dokumentov pohodlnejšou elektronickou.
Optimalizujte svoje podnikanie pomocou systému elektronickej správy dokumentov od Lardi-Trans
Zvýšte efektivitu a urýchlite interakcie s partnermi
Výhody elektronickej správy dokumentov
Okamžité podpisovanie
Okamžité podpisovanie a výmena dokumentov s kolegami a zmluvnými stranami
*Iba pre Ukrajinu
Neobmedzené úložisko
Platforma Lardi-Trans poskytuje bezpečné úložisko pre neobmedzený počet dokumentov
Prístup 24/7
Prístup k dokumentom 24/7 odkiaľkoľvek na svete, kde je Internet
Šetrnosť k životnému prostrediu
Nepotrebujete papier a spotrebný materiál, čo pomáha šetriť životné prostredie
Rýchlosť
Vyhľadávajte, odosielajte a podpisujte dokumenty okamžite
Ekonómia
Nie je potrebné míňať peniaze na údržbu archívnej miestnosti, tlač dokumentov a ich odosielanie
Možnosti zdieľania dokumentov
Nákladné listy
Dohody-žiadanky
Akt vykonaných prác
Faktúry
ТТН/CMR
Akýkoľvek iný dokument/súbor